סיור: מתחברים לאום אלפחם

21.11.06 קטגוריית: חברה וכלכלה, שלום ודמוקרטיה, תקשורת

הכנסת
الكنيست
חבר הכנסת ד"ר דב חנין عضو الكنيست د.دوف حنين

21.11.06

הודעה לעיתונות

בתגובה לצירוף ליברמן לממשלה:
ח"כ דב חנין מארגן סיור תחת הכותרת "מתחברים לאום אלפחם"

* ח"כ חנין: עתידה של ישראל אינו בהתנתקות מאום אלפחם, אלא בהתחברות אליה, כסמל להתחברות לכלל האוכלוסיה הערבית בישראל*

במחאה על צירוף ליברמן לממשלה, תבקר בשבת הקרובה משלחת של אנשי רוח ואקדמיה, משפטנים ופעילים חברתיים יהודיים בעיר אום אלפחם.

תחת הכותרת "מתחברים לאום אלפחם", תיפגש המשלחת שאורגנה ביוזמת ח"כ ד"ר דב חנין, עם ראש העירייה, השייח' האשם עבד א-רחמאן ועם פעילים ואנשי ציבור אחרים מהעיר, ויקיימו משמרת מחאה בכניסת העיר נגד הקריאות הגזעניות של ליברמן, להתנתק מאום אלפחם.

ח"כ חנין קרא לחברי הכנסת גם הם לבקר באום אלפחם, כסמל להתחברות לאוכלוסיה הערבית בישראל. בנאומו בפני המליאה ב- 30.10.06 ח"כ חנין ציין "אני מרבה להגיע לאום אלפחם, ואני מציע לכם לנהוג כך. היא עיר מרתקת, מגוונת, עיר של אנשים עובדים, פועלים, פועלות, אינטלקטואלים, סטודנטים, גלריה מרשימה לאמנות, עיר ענייה ומקופחת, אבל עשירה בבני-אדם שונים זה מזה. יש בה הכול, מאנשי התנועה האסלאמית ועד הקומוניסטים."

חנין הדגיש באותו נאום ש "עתידה של ישראל הוא בהתחברות לאום אלפחם ולא בהתנתקות ממנה." והזהיר מהשלכות כניסתו של ליברמן לממשלה, "זהו יום שחור לדמוקרטיה, איום ממשי על שני העמים, על השלום והביטחון במדינה ובאזור".

ח"כ חנין חנך ביולי האחרון, בשיא מלחמת לבנון השנייה את לשכתו הפרלמנטארית באום אלפחם, אז הוא ניצל הזדמנות זו והפגין יחד עם עשרות מתושבי העיר נגד המשך המלחמה.

המשתתפים בסיור יפגשו בכניסת העיר אום אלפחם, ליד תחנת הדלק, בשבת הקרובה, 21.11.06, ב- 12:30.

לפרטים נוספים: עינת פודחרני, ע"פ ח"כ דב חנין, נייד: 0506230249

אמג'ד שביטה, ע"פ ח"כ דב חנין, נייד: 0506230237

כנסת ישראל , ירושלים 91950 / الكنيست، القدس 91950

972-2-6753850\1
dhanin@knesset.gov.il