וידאו – ח"כ חנין בהפגנה בת"א: "להפסיק את ההרג, לעצור את מעגל הדמים"

15.11.12 קטגוריית: וידאו, שלום ודמוקרטיה

מאות אנשים השתתפו ביום חמישי, 15 בנובמבר, בהפגנות נגד המלחמה בתל אביב, חיפה וירושלים. חד"ש קראה לציבור הרחב להשמיע את קולו בהתנגדות למלחמה בדרום ובעזה, ולהצטרף להפגנות שיתקיימו ברחבי הארץ.

ח"כ דב חנין אמר בהפגנה: "סבב נוסף של מלחמה ומעגל דמים הוא אינו הפיתרון אלא הבעיה. המלחמה הזו לא תביא שקט ושלום לתושבי הדרום ולתושבי עזה. הדרך היחידה לשבור את מעגל הדמים היא באמצעות הידברות. יש לפתוח במשא ומתן מיידי על הפסקת אש עם החמאס, ולאחר מכן להתחיל הידברות עם אש"ף והרשות הפלסטינית על הסדר קבע".

יו"ר חד"ש, ח"כ מוחמד ברכה, נאם בהפגנה בת"א: "אנחנו כאן יהודים וערבים, באנו לזעוק די להרג, די לשפיכות הדמים. נתניהו וממשלתו רוצים לייצב את שלטונם במחיר דמם של פלסטינים ועל חשבון קורבנות משני העמים. אנחנו כאן באנו לומר שהמלחמות לא פותרות את הסכסוך, אלא מוסיפות עוד שפיכות דמים. אנחנו מקווים שתשמע צעקתו של העם פה נגד ממשלת הימין".

ד"ר יעלה רענן, תושבת עוטף עזה, נאמה גם היא בהפגנה בת"א: "שוב ושוב המדינה עושה כל שביכולתה בשביל להפוך את שכנינו לאויבים. בתור תושבת עין הבשור שבעוטף עזה, אני גרה כמה קילומטרים מהאנשים ברצועת עזה. כל מה שקורה עתה נועד ליצור שנאה בינינו".