עובדי עיריית טייבה עובדים ואינם מקבלים משכורותיהם

26.12.06 קטגוריית: חברה וכלכלה, שלום ודמוקרטיה

אדוני היושב-ראש, עמיתי חברי הכנסת, אני רוצה להצטרף לדבריה החשובים של חברת הכנסת תירוש בעניין ההתנגדות לביטול פרויקט שיקום השכונות, ולהקדיש את דברי לסוגיה כאובה אחרת, שגם היא, אדוני היושב-ראש, נשארת פתוחה לפתחנו, אף שמדובר בשערורייה נוראה.

אתמול התקיימה כאן, בחוץ, מול משרד האוצר, הפגנת עובדי עיריית טייבה, עובדים שעובדים ואינם מקבלים משכורותיהם. אני פגשתי שם עובדת שעובדת כבר 20 חודשים בלי לקבל משכורת. יש שם עובדים שעובדים ואינם מקבלים את משכורותיהם במשך שנה. אפילו לקראת החג המוסלמי שאמור להיות בשבוע הבא – וזו ההזדמנות לברך את אזרחי ישראל ואת השכנים שלנו בברכת חג שמח: כול עאם ואנתום בח'יר – אפילו לקראת החג הזה אנשים אינם מקבלים משכורת אחת או שתיים מתוך כל מה שמגיע להם, כדי שיוכלו לחגוג את החג כמו שצריך.

אדוני היושב-ראש, זוהי שערורייה שלא יכולה להימשך. עובדים צריכים לקבל את משכורותיהם. אני יודע שהיתה במשק שביתה כללית מתוך סולידריות עם המאבק הזה. אם לא תהיה ברירה, תהיה שביתה כללית נוספת. אבל אני פונה מעל הבמה הזאת לממשלת ישראל, למשרד האוצר ולמשרד הפנים, לפעול באופן נחוש כדי להפסיק את המצב הבלתי נסבל הזה. תודה רבה.