שאילתא: שירות למשלמי אגרה בנגב

31.01.07 קטגוריית: חברה וכלכלה, כללי

חבר הכנסת דב חנין שאל את השר איתן כבל
            ביום כ' בטבת תשס"ז (10 בינואר 2007)
More...

            תושבי הנגב התלוננו בפני, כי המשדר המספק שירות לתושבים בנגב (איתנים) איננו תקין, מפסיק שידוריו מדי פעם, ומתוקן רק אם נעשית פנייה ישירה בעניין.
            רצוני לשאול:
            1. האם הדברים נכונים? אם כן –
            2. כיצד תיפתר בעיית הקליטה בנגב?

            3. מדוע לא מוחזרים כספי האגרה לתושבי הנגב, אם ידוע לרשות שיכולת השידור פגומה?


שר התקשורת איתן כבל:
זאת בעצם שאלת המשך אבל אני בכל זאת אתייחס אליה בהרחבה. תושבי הנגב מתלוננים כי המשדר המספק שירות לתושבים בנגב אינו תקין, מפסיק שידוריו מידי פעם ומתוקן רק אם נעשית פנייה בעניין. ברצוני לשאול: האם הדברים נכונים. אם כן, כיצד תיפתר בעיית הקליטה בנגב? מדוע לא מוחזרים כספי אגרה לתושבים בנגב אם ידוע לרשות שיכולת השידור פגומה?
אני חוזר ואומר לך, אני לא רוצה לתת את התשובה המנומקת והמלומדת שנכתבה לי כאן. יש בעיה חמורה. כל תשובה שתינתן, כל תשובה שתיכתב איננה עונה באמת לבעיה הקיימת. לכן, חבר הכנסת חנין, אני מתחייב בפניך לטפל בעניין. אני אפילו לא רוצה לקרוא בפניך ובפני החברים את חוק רשות השידור שמתפלמס ואומר שבעצם אתה משלם עבור המקלט ולא על – אני מקבל לחלוטין את ההתייחסות שלך בשאילתא שיש בעיה, ואני אעשה הכל כדי לתת לה מענה בזמן הקרוב.
היו"ר אמנון כהן:
שאלה נוספת לחבר הכנסת דב חנין.
דב חנין (חד"ש):
אני רק רוצה לנצל את ההזדמנות לשאלה נוספת כדי להודות לשר על התחייבותו. אני חושב שזאת התחייבות חשובה ומגיע באמת לתושבי הנגב לקבל קליטה סבירה של שידורי רשות השידור. תודה רבה.