יוצאים לבחירות. ח"כ דב חנין: "זה הזמן לתרגם את המחאה החברתית לשינוי פוליטי"

09.10.12 קטגוריית: שלום ודמוקרטיה

חבר הכנסת דב חנין אמר ביום שלישי, ה-9 באוקטובר, עם ההודעה על הקדמת הבחירות: "הבחירות האלה הן ההזדמנות למחאה החברתית לייצר שינוי פוליטי. היינו יחד ברחובות מאות אלפי אזרחים בדרישה לשינוי חברתי ולמדיניות אחרת. הממשלה הוכיחה שהיא מצפצפת עלינו. היא המשיכה להעדיף את הטייקונים ואת ההתנחלויות על פתרון הבעיות האמיתיות של ישראל. זו ההזדמנות שלנו לעשות את השינוי הגדול. אם נצליח לגייס לבחירות את האנרגיה העצומה שהראנו במחאה החברתית אני משוכנע שנוכל לעשות את השינוי הזה".

במטה הבחירות של חד"ש קראו לציבור להתייחס לבחירות שבפתח כאל בחירות גורליות במיוחד. בהודעה שפרסם המטה עם ההודעה על הקדמת הבחירות נאמר כי "ממשלת נתניהו העמיקה את הפערים החברתיים ואת העוני, שחקה את שכבות הביניים והמשיכה להעדיף התנחלויות על הסדר מדיני. זו ממשלה מסוכנת למרחב הדמוקרטי, העלולה לסבך את ישראל במלחמה נוראה, איומה מקודמותיה".

במטה קראו הערב לכל הכוחות במרכז המפה הפוליטית ובשמאלה להתחייב כי לא ישבו בממשלה נוספת של נתניהו וכי ישתפו פעולה ביצירת גוש "חוסם-ימין" שיוכל להוביל את ישראל לכיוון נכון יותר. "קו פרשת המים במערכת הבחירות שבפתח יעבור בין נתניהו ושותפיו לבין מי שיהיה מחויב ליצירת חלופה אמיתית לממשלת הימין", אמרו במטה.

עוד ציינו במטה כי חד"ש ערוכה לבחירות ומצפה לחיזוק כוחה, במיוחד בקרב ציבורי הצעירים בישראל.

לעמוד הפייסבוק של ח"כ דב חנין
לעמוד הפייסבוק של חד"ש