זמן לפעול.

16.03.18 קטגוריית: וידאו, חברה וכלכלה, כללי, שלום ודמוקרטיה

השבועיים האחרונים היו שבועיים מטלטלים בתוך המערכת הפוליטית. בינתיים נתניהו נכשל בניסיון שלו ללכת לבחירות בזק כדי לברוח ממערכת המשפט וממסקנות היועץ המשפטי. אבל מהאפיזודה הזו אפשר ללמוד, קודם כל, שנתניהו רחוק מאוד מלהיות קוסם. שהוא ממש לא כל יכול. ושאפשר לעצור אותו. אבל, במקביל, צריך לראות גם שהוא איבד לגמרי את הגבולות ואת המעצורים, ושבלחץ הבריחה מחקירותיו נתניהו הוא מסוכן מתמיד.

אנחנו כבר יודעים מה יהיה הקמפיין המרכזי של נתניהו, קמפיין קלאסי של מפלט של המושחתים: הסתה נגד הציבור הערבי, בדמות חוק הלאום. הסתה נגד מבקשי מקלט בדמות תכנית הגירוש. ובעיקר הרבה הפחדה. מדיניות פרועה וחסרת אחריות בתחום המדיני. הצתת עימותים מקומיים, ואולי אף יותר גדולים – בכל החזיתות.

לכן עלינו להבין – אנחנו כבר בעיצומה של המערכה. זה הזמן לפעול, להתגייס, להתארגן. לאסוף את הכוחות הדמוקרטיים במדינה. וצריך לזכור שכדי לעשות שינוי לא חייבים להמתין לפתיחתה הרשמית של מערכת בחירות. אפשר להשפיע גם בפעילות שעושים עכשיו.  עכשיו הוא הזמן להשמיע את הקול, להתייצב מול ההסתה והשנאה, ולהציע חלופות אמיתיות.

 

כדי להמשיך לקדם פתרונות למצוקות היומיום, כדי להילחם בספינים ובהסתה של הממשלה, חשוב לי להמשיך לעמוד איתכם ואיתכן בקשר, לחשוב יחד על הבעיות והקשיים, ובעיקר, על מה כדאי לעשות.

אז קחו דקה ועשו זאת:
עקבו אחרי בפייסבוק. היכנסו לעמוד שלי https://www.facebook.com/dovhanin/ לחצו על התפריט Following ובחרו See First.

הצטרפו לערוץ הטלגרם שפתחתי: https://t.me/dovhanin

ועקבו אחרי גם בטוויטר: https://twitter.com/dovhanin